the sound of fun.

Jag bjuder på en bild, en bild som gör mig glad.


tiden förändras inte, vi förändras.

Hittade nästan nyss en mapp, med en hel drös med egobilder från när jag var ung. Och det är galet hur liten jag faktiskt har varit och hur jag valde att se ut då. Fyy. Haha, lilla Malin 15 år - pissgult hår är inte snyggt!
Enjoy.



13 år, kanske precis fyllda 14.



14 år, posandes i Sandras brillor på Tajen.


Sommaren 2005, 15 år.


Vintern 2005, fortfarande 15 år.


Sommaren 2006


Hösten 2006


Några dagar kvar till 17 år.


Sommaren 2007


Inte långt kvar till 18, finally! Pappa som har fixat håret på mig där också, han är duktig min pappa. Haha!


18.


Sommaren 2009, 19.


Kreta 2010.


Igår.


The Belvedere.

Har varit sjuk sedan förra helgen, jag är tydligen inte tillräckligt ungdomlig för att hålla festandet i tre dagar. Fyyy, så feber och förkylning har stått på schemat denna vecka - men det har jag totalt ignorerat och det var värt varenda liten sekund av förkylningen och febern. Gårdagen spenderades som så många andra torsdagskvällar på The Belvedere. Tre bilder därifrån (som är Sannas förövrigt);


Sanna och jag innan.


Sluuuuuurp.


På Belvedere.


Mamma.

Jag älskar dig och tror på dig <3


2 mars 2011

Idag är det ett halvår sedan jag kom till London. Jag har alltså varit här hälften av tiden jag har planerat vara här. Tiden går fort, det var inte länge sen jag kom hit, men samtidigt är det en evighet sen jag bodde hemma i Sverige.

Jag saknar hemma så himla mycket, samtidigt som jag älskar att vara i London. Men den 19/4 åker jag hem, för sex dagar. Jag längtar. Sen är även en Paris-resa bokad, en weekend - den 29/4-2/5. Och sen väntar jag bara på att boka en resa hem i slutet av maj också. Underbart.

RSS 2.0