2010-12-02

Nu var det ett tag sen igen, hej. Har sedan sist varit hemma i Sverige, mycket mysigt. Mådde inte så bra under resan dock, och det hade ju kunnat vara bättre. Men nu är det endast 15 dagar kvar tills jag åker hem igen, så jag är glad ändå.

Idag gjorde jag lite nytta för en gångs skull, jag gill och registrerade mig på "vårdcentralen". Var där för en och en halv vecka sedan då jag fick typ 5 papper att fylla i och skulle lämna dem idag, och fyyy vad mycket onödiga frågor dem frågar bara för att registrera sig. Man får i princip fylla i hela sin livshistoria och pissa i en kopp, INTE MYS.

Hade även en läkartid då jag undersökte vad det är för knöl som växer och gör ont på min handled, det är en nervknut, en cysta som endast går att få bort via operation. Jag kände mig lite mindre glad över svaret och sa att jag skulle tänka på saken. Det behövde jag egentilgen inte, bort ska den och helst inte via en operation. Fick ett papper med information om detta och det står att folk tror att det går att ta en tung bok - bibeln - och försöka spräcka cystan inifrån. Det kan dock funka. Jag tror dock att min handled skulle gå av om vi försökte med detta trix, och då skulle jag behöva ha gips istället, och det är väl kanske ingen hit det heller. Nu är det definitivt sovdags, har inte sovit mycket dem senaste nätterna, pga skrikande barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0