Dag 10 - Today I'm wearing this.

Kategori 10, vad jag hade på mig idag. Kan ju börja med och säga, hur fan lyckas modebloggare? Det var ju helt jävla omöjligt att få en bild på hela min kropp och ansikte som inte var suddig/sne eller något annat fel på. Ja, någon modebloggare kommer det nog inte bli av mig, det var för svårt haha.



 Ja, jag lyckades ju som sagt inte pricka ansiktet, men det var ju inte så viktigt. Alla som läser detta vet ju hur det ser ut iallafall. Rummet är stökigt, skor lite överallt - JAG GILLAR SKOR!

Dagen klädsel iaf;
Leggings från MQ, Zoul.
Boots från Scorett.
Linne från BikBok.
Stickad tröja från Zara.

Varsågoda för historiens intressantaste inlägg! ;)


Kommentarer
Postat av: ida

hello darling vad du är snygg.

2010-12-16 @ 00:53:48
URL: http://farbeyondthevalley.blogg.se/
Postat av: Becky

fett snygg outfit jaaa :)

2010-12-17 @ 20:06:20
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0