Dag 12 - 10 saker du inte vet om mig.

Ja, jag missade en dag. Sorry för den, men jag var påväg till Sveige halva dagen igår, och den andra halvan jobbade jag.

Så, 10 saker ni inte vet om mig (helt säker på att ni vet det mesta ändå haha)

- Om jag fick leva på en maträtt för resten av mitt liv skulle det vara makaroner och köttbullar. Inte för att jag tycker att det är den godaste maträtten, utan för att jag bara helt enkelt inte tröttnar på den.

- Jag är ingen perfektionist, inte alls. Men vad gällande min säng är jag petig, det är inte viktigt att den är bäddad eller så, men när jag ska sova måste sakerna ligga rätt. I min säng hemma i Sverige har jag två täcken och fem kuddar (alldeles för lite om man frågar mig) och kuddarna har helt enkelt sin plats, och det är viktigt att respektive täcke ligger på rätt sida, det är helt sjuk men annars kan jag helt enkelt inte sova bra.

- Jag har haft tandställning sen jag var 11 ½. När jag var 14 fick jag ta bort rälsen på framsidan och det sattes istället tandställning på baksidan, och den sitter kvar.

- Jag har testat på väldigt mycket olika aktiviteter när jag var yngre, judo, simhopp, crawl, fotboll, innebandy, gymnastik är bara några av dem.

Jag kommer inte på något mer, kommer någon annan på något är ni hjärtligt välkomna att fylla i hahaha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0