Dag 13 - Den här veckan.

Bättre sent än aldrig. Kategori 13, den här veckan;

Den här veckan är det julaftonsvecka, mycket mysigt om man frågar mig. Gårdagen började hos läkaren, för att kolla upp knölen på min handled, jag väntar nu på en remiss till sjukhsuet för en operation, KUUULT! Efter det besökte jag farmor, dagens goda gärning! Träffade även Alexzandra på stan och Mimmi senare på kvällen. Följde med Mimmi till hennes häst, inte så smart med tanke på att jag är allergisk och inte hade tagit medicin. Kvällen slutade med att åka ut och sladda lite, det är kul ;)

Idag har jag återigen varit till läkaren, Cityakuten för att kolla upp hur mina ögon ser ut efter att ha gjort min laseroperation för några månader sen. Passade på att strosa runt i Sthlm lite med Ida också.

Resten av veckan har jag inga speciella planer förutom att fira jul och umgås med mina nära och kära, jag gillar't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0