Dag 2 - It's all about love.

Idag är meningen att jag ska skriva om min första kärlek och det kan man ju tolka på lite olika sätt, första kärlek till vad? Jag antar att att det menas den absolut första stora kärleken.

När jag var liten var jag helt stensäker på att jag skulle gifta mig med min pappa, ja, han var den jag tyckte mest om av det motsatta könet helt enkelt. Ja, det bröllopet slutade jag planera när jag var typ 3 haha.

Min första kärlek var när jag var 15 och finns inte mycket mer alls att säga förutom att det faktiskt var min första seriösa kärlek.

Kommentarer
Postat av: Becky

Haha det där var bra det :p tur att det inte blev nåt med din och din pappa iallfall :P

2010-12-08 @ 10:18:39
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0