Dag 7 - My BFF!

Jag har två allra bästa vänner (bortsett från min syster, men det har jag ju nämnt innan).

Emma, min älskade Emma. Henne träffade jag när jag började åttan i Brunnsängskolan. Det första Emma sa till mig var "Hej, jag heter Emma. Det finns en gyllene regel och det är - Emma har aldrig fel!". Haha, som vi har skrattat åt detta efteråt, jag måste ju också tillägga med att jag var ju ganska snabb på och ändra hennes regel också, "Emma och Malin har aldrig fel" och den andra gyllene regeln blev "om dem nu skulle ha det, se regel ett". Emma och jag delar så mpnga minnen tillsammans, och hade inte jag haft henne så vet jag inte vad jag skulle ta mig till, hon lyssnar alltid när man vill prata och kommer med kloka råd.

Min andra bästa vän är min kära Mimmi. Jag träffade Mimmi när jag började åttan också, vi har dock inte varit så tajta sedan dess utan det började för något/några år sedan. Det finns ingen, absolut ingen som har sån humor som hon har (ja, på ett bra sätt förstås). Mimmi och jag kan sitta och skratta i timmar åt gamla eller nya skämt. Dåliga eller bra, det spelar liksom ingen roll, för hon gör skämten så mycket bättre.

Jag älskar er tjejer <3


Jag och Emma, en galen partykväll för 1,5 år sedan. Ja, vad vi har druckit undrar jag också, för våra tungor ser faktiskt inte ut sådär normalt sätt, tro det eller ej ;)


Jag och Mimmi, även detta en galen partykväll. (Och, då kan man ju fråga sig, gillar jag att gapa eller?!?)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Men asså, är du underbar eller är du?!

Aj lööööööööv jo!

2010-12-13 @ 00:07:33
URL: http://mimmihall.blogspot.com
Postat av: Emma

KOM HEM KOM HEM KOM HEM!! <3 <3



Älskar och saknar dig Malin!

2010-12-13 @ 23:10:28
Postat av: ida

HAHAHAH, emma, fy fan vad rolig. "Hej, jag heter Emma. Det finns en gyllene regel och det är - Emma har aldrig fel!". <3 kuuult ju!

2010-12-14 @ 21:35:46
URL: http://farbeyondthevalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0