I'm dancing on sunshine.

Gårdagskvällen kan bara beskrivas på detta sätt: GALET KUL! Började kvällen med att dra och äta på Fridays, kön skulle vara en timme, vi hade vårat bord efter 10 minuter. Maten på Fridays är som sagt ljuvlig. Och drinkarna, fy fan vad goda dem är.. En av drinkarna som prövades igår var en oreodrink. Det är oreokakor mixat med bland annat glass, bailys och någon mintdricka. SÅ SJUKT JÄVLA GOD!

Efter middagen drog Johanna och jag vidare till Tiger Tiger och mötte upp Johanna och Linn, vi tappade dock bort dem inne på stället. Resten av kvällen spenderades typ på dansgolvet. Jag råkade orsaka lite kaos på dansgolvet och några killar kom fram till mig senare på kvällen och kallade mig trouble-maker, well, you gotta do what you gotta do haha :P Kvällen var iaf stört kul, var hemma vid kvart i 5 och kom inte i säng fören typ halv 6. Så när min väckarklocka ringde vid halv 10 idag, så var ju jag sådär lagom pigg.

Mötte i alla fall upp Lotte och Kathi, för att börja på min julklappsshopping, som jag hade planerat att börja på för två månader sen.. Ja, det där med att planera är kanske inte riktigt min grej, sällan jag håller mig till planen ändå. Så, nu är delar av julklappsshoppingen klar, blir mer shoppande på tisdag, WOOHOO!

Nej, jag känner mig jävligt trött nu och borde verkligen krypa till sängs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0