101108

Man skulle kunna tro att jag har dött, så är inte fallet. När min syster var här förra veckan hade hon med sig en ny data till mig, med massa filmer och serier. Så det är det jag har pysslat med, kollat igenom vad som fanns där, och jag är låååångt ifrån klar.

Lite pics från när Linda besökte mig (direkt snodda från hennes fejja);

   

   
  

Och sist men inte minst, vad gillar ni min snygga dräkt som jag tänkte köpa och sova i för att jag frös så mycket? ;) (attans att jag inte köpte den)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Den är ju häftig. Jag såg att det fanns massa såna olika mönster o så på Primark. Du skulle absolut behöva en sån som är så frusen. Kram

2010-11-08 @ 22:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0