Mr Potter.

Tisdagskvällen spenderades i en biosalong i Notting Hill med mycket bra sällskap, i denna biosalong visades Harry Potter and the deathly hallows, Part 1. Jag tycker det suuuuger att dem delat in boken i två filmer, jag vill se allt på en gång, och jag vill se det nuuuuu. Haha.

Idag är har jag en unge hemma igen som är sjuk, jag vill inte ha sjuka ungar hemma löngre, jag saknar mig lediga tid, jag vill soooova. Jag är som en liten bebis eller gammal tant, jag behöver sova på dagen för att fungera normalt haha :) Så, nu är det rit-dags, min verkligen starka sida.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Jaa, du Malin. Man lär så länge man lever. Men du är ju duktig på att rita! och barnen brukar inte bry sig så mycket. Dom tycker bara att det är kul när dom har nån som är med dom.

2010-11-24 @ 17:06:26
Postat av: ida

ååååh, du uppdaterar bra ju hihi. <3

2010-11-24 @ 22:02:56
URL: http://farbeyondthevalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0