Söndagsångest.

Julmarknaden igår var mysig, och det var såå gott med lussebullar, eller som jag så fint uttröck mig igår i kykan "jävlar vad gott det är med lussebulle".

Idag kom Leona hit för att hjälpa mig att färga håret, och det skulle liksom vara nyansen mörkare bara så jag valde Dark Blonde, och såhär ser det ut, före och efter;

 
Jag vill ju inte precis påstå att jag tycker att färgen är mörkblond! Men den får väl duga :)

Begav mig senare till Westfield, där jag träffade på min stora kärlek. Den är dock någon/några storlekar för stor, men är man kär ska ju inte storleken spela någon roll, eller? Haha.


Från Zara.

Det var jättemysigt inne på Westfield, dem spelade julmusik och hade en skridskobana öppen där det var massa som åkte skridskor, och det ska jag också göra där snart, hoppas jag. Sällskap, någon?


Kommentarer
Postat av: Linn

åh skridskor låter mysigt:) ja e på även om jag kommer se ut som bambi :P

2010-11-21 @ 20:39:24
URL: http://saraemilialinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0