Veckan.

Har inte hänt något speciellt i veckan, var på bio i tisdags som vanligt, och det blev Another Year.. Och jag som tyckte att Buried var den sämsta filmen jag någonsin sett, den här kan vara snäppet värre...

I torsdags blev det dock en liten utgång, på en pub, som på tosdagar her otroligt billig dricka. Vilket gjorde att kvällen slutade tidigt för min del och mina bilder ser ut ungefär såhär;
   

Barnvaktande både fredag och lördag, så det var två kanske inte allt för händelserika dagar, bortsett från att Sophie höll mig sällskap på lördagen, och det var ju mycket trevligt :)

Idag blev det en liten utflykt till Ikea..
   
Mycket uppskattat, och jag könde mig sjukt duktig när jag såg att dem hade Marabou-choklad och jag höll i den och la tillbaka, och köpte inte haha :) Det blev även en liten extra utflykt med bilen runt i områden jag inte varit förut.


Kommentarer
Postat av: Becky

Men vaaarföööör köpte du inte chokladen?!?!?

2010-11-15 @ 12:24:17
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0