min underbara mamma.

Tack mamma för att du hjälper mig. <3 Nu är ett par underbara skor snart påväg hem till mig, ja, hem till mig i Sverige alltså.

Helgen spenderades med shopping, hela lördagen. Och ändå blev det inte så mycket shopping gjord. Men pengarna lyckades jag sätta sprätt på, skumt. Lördagkvällen spenderades med att laga mat, Leona och jag gjorde lasagne, och till efterrätt gjorde vi egna maränger och åt med glass och banan, MUMS!

Igår var vi på bio, Eat Pray Love, inte alls så bra.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag älskar dej. Puss.

2010-10-26 @ 07:57:47
Postat av: Linda

Vad är det för skor du ska ha nu då? :)



Varför var Eat, Love& Pray inte bra? Jag vill se den!

2010-10-26 @ 08:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0