2010-09-07

Som jag sa, så skulle jag gå till Marks&Spencer. Det gjorde jag också. Mackorna och hallonen var underbart goda. Och Walkers-chipsen som ligger där är mina favoriter, ja efter grillchips förstås.




Pratade med min familj va Skype idag, mysigt. FAN att det inte går att skicka tårta via Skype också, för jag vill också ha. Och kladdkaka, jag saknar Frödinges kladdkaka. Jag vet, jag har inte varit borta så länge, men jag älskar kladdkaka, och speciellt Frödinges.

Nej, nu ska jag nog titta på någon serie/film eller något. Sen sova.




Kommentarer
Postat av: ida

mycket hellre mackor från m&s, eller tesco. och fruktsallad! och walkers salt & vinäger.. åh......

2010-09-08 @ 15:53:44
URL: http://kulisser.blogg.se/
Postat av: Annlouise

Emilia o ja va där också o tänkte prata med dig, men det var någon som inte ville vara glad och vänta tills du kom online så a de får bli en annan gång=)

Hoppas du har de bra iaf!

kram

2010-09-10 @ 18:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0