It's raining

London har nu visat sitt rätta jag, det spöregnar. Jag måste nog införskaffa en regnjacka, med luva om jag ska överleva London.

Idag var jag själv med barnen en heldag för första gången, vilket gjorde att jag "jobbade över" i tre timmar. Jag väljer nog att låta bli att berätta om hela dagen. Spenderade större delen av dagen i parken, och under dem timmarna gick det underbart bra.

På kvällen mötte jag upp Sophie och vi gick till Hammersmith och satte oss på Starbucks och tog varsin choklad, all kärlek till Starbucks. Det regnade så mycket så att när Starbucks stängde var det inte allt för frestande att strosa runt, så var och en gick hem till sitt.

Ska sova nu, tidigt för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0