Mer info om helgen.

Jag suger verkligen på att bära med mig kamera, och är alldeles för lat för att fota - använder därför mobilen (inte lika bra kvalité)

I lördags var jag iaf i Hammersmith med Sophie, sedan skulle vi ut i Camden på kvällen, blev dock lite ändrade planer då skrivaren inte riktigt ville fungera som den ska och vi därmed inte kunden skriva ut inbjudningarna. Vi tog oss till Chinatown för lite middag, och jag måste tillägga att JAG ÄLSKAR EGG FRIED RICE. Drog oss sedan mot Picadilly där vi väntade på en vän. Under tiden vi väntade kollade vi på folk som dansade, körde limbo osv. Drog sedan vidare på en bar där jag faktiskt - hör och häpna - drack öl, okej, det var hälften öl och hälfteen något lemonad-ish haha. :)


    



Dagen efter (igår/söndag) åkte vi till Westfield för att shoppa. Jag var dock så fruktansvärt trött att jag faktiskt inte ens orkade kolla, jag mest bara drog runt haha.


Försökte ge mig själv en sockerkick för att bli lite piggare, men icke. Inte ens chokladen gick. Men det var helt klart värt försöket ;)


Idag har jag varit ensam med den minsta större delen av dagen och sedan även alla tre, och jag är glad, för dem har skött sig :D

Kommentarer
Postat av: Becky

Vad roligt :P den texten är ju superfin!

och börja ta med kameran ut för sjutton!!!!!!!!! mer pics!!!

2010-09-14 @ 17:49:56
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0