Min helg.

Det har ju som sagt varit väldigt dålig uppdatering här, ändring på det hoppas jag.

I fredags var jag barnvakt hos en annan familj under min arbetstid, det var soft, för ddär fick man kolla på tv haha, inte allt för anstängande att sitta och kolla på tv :) Fick en parfym från Body Shop som tack.



Åkte sedan till Paddington Station och mötte mammas vän som kom ner med massa saker till mig, när vi lassade över det i min tomma väska var den proppfull. Jag måste säga att det var underbart att få ner lite mer saker, för garderoberna gapade tomma här. Och såser osv som inte finns här!



Fredagkvällen spenderades med Sophie, vi var och åt på KFC vid Picadilly, avslutades dock väldigt tidigt då Sophie inte mådde bra.

Lördagen mötte jag upp Leona, vi gick till Oxford och kikade runt lite, och gick seddan och åt i Chinatown. Åkte hem till henne, sen skulle hon sitta barnvakt och jag åkte tillbaka till Oxford och mötte Sophie, vi gick till Starbucks och fikade.. Tillbaka hem till Leona, hämta upp henne för att åka tillbaka till Picadilly och jag gick ut här för första gången sen jag kom hit, gick till Tiger Tiger, och jag som gillar att gå ut gillade stället.

Spenderade halva söndagen med att bara lata oss, innan jag åkte med Leona till Westfield och kollade runt.

Idag har inte hänt allt för mycket, börjar jobba igen om en kvart, och jag ser tyvärr inte fram emot det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Lovley parfym ju! :D

2010-09-29 @ 21:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0