shopping, lite utforskning av stan, svenska puben.

Dagen började inte allt för tidigt idag, skön. Jag sov förresten skitdåligt inatt - Jag opererade ögonen för ca 5 månader sen nu (oj vad tiden går fort) vilket gör att dem kan vara lite torrare ibland nu sådär det första året. Jag vaknade inatt av att mitt högeröga gjortde ont, och när jaag öppnade det började det rinna och göra jätteont. På morgonen var det okej, bara lite svullet, så jag duschade och fixade mig iordning som vanligt, då jag plötligt av någon konstig anledning lyckas peta in vänster tumnagel i vänser ögat, och då var det igång igen. Så mina ögon har varit svullna och värkt idag.

Drog iallafall med Leona och Sophie och shoppade lite, kollade runt, och drack världens godaste choklad! Fixade även att engelskt nummer nu, så är det något som någon vill ha - FRÅGA. Leona var ock upptagen framåt kvällen så Sophie och jag köpte med oss pizza och åt.. Nu på kvällen drag vi till en svensk dpub och vandrade sedan bara runt ett tag. Jag är förtillfället så trött att jag knappt ser vad jag skriver så det kan vara dags att sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0