SHOW ME YOUR BOOBIES!

Var som sagt och simmade idag, gick fin fint. I duschen senare när det bara var jag och Rhiannon (som är sex år) så hade jag fortfarande bikinin på för jag gjorde valet är skölja av mig där och duscha hemma, då det bara är olika "duschbås" men samma rum för killar och tjejer. Iaf, det var bara jag och Rihannon där och jag svepte handduken runt mig och drog av mig bikinin under och Rhiannon vrålar "SHOW ME YOUR BOOBIES".. "Haha, no?" "Why not? I want to see" Ja, barn kan vara allt bra roliga ibland.

Är nyligen hemkommen från Fulham, var med Leona på en pub "Duke on the Green" för att säga hej till en vän. I övrigt har dagen inte bjudit på så mycket mer roligheter, jo, förutom att Sophie bjöd över mig på lunch, mycket uppskattat, för det är SÅ skönt att inte behöva laga själv.

Återigen en inte allt för tidig kväll, usch. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha! Ja, barn är härliga. Eller hur? Puss

2010-09-17 @ 08:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0