Berg och dalar.

Det börjar dala med läsare, är det för dålig uppdatering eller? Det finns dock vissa som håller sig kvar, vi tackar för det. Helgen har bestått av mestadels lathet. I fredags kväll svävade jag mellan levande och levande död - vi var ute i torsdags. Så i brist på ork att göra något gick jag hem till Sanna där vi lagade en alldeles utsökt middag och dog sedan i sängen då vi tittade på film.

I lördags var det internationella kuddkrigs-dagen. Så det var ett stort kuddkrig på Trafalgar Square, jag begav mig dit med mina pinglor och kudden i högsta hugg. Det var defenitivt över 1000 pers där, en mycket rolig idé. Med huvudvärk (ja, tacka fan för att jag inte var bakis i lördags!) och ont i kroppen begav jag mig hem för att så snällt sitta hemma en lördagskväll som barnvakt för dem tre ungarna jag ser efter.

Dagen spenderades med några svenska tjejer, vi storsade runt lite på Londons gator och gick sedan och åt lunch. En riktigt lugn helg med andra ord. Av någon konstig anledning funkade det inte att ladda över bilder på min kamera just nu, så i brist på andra bilder så snodde jag en bild från Ellis FB.


Elli, Lotte, jag och Kathi.



Hittade även en bild på mig på någon random sida på internet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0