Birthday party.

Torsdagskvällen spenderades som alla andra torsdagar på The Belvedere. Fredagmorgonen gick jag upp i god tid (hör och häpna, det händer aldrig) och tog mig ett varmt bad och fixade mig iordning. Jobbade sedan fram till fyra då jag mötte upp Sanna och hennes vän Jeanette för en snabb runda i Westfield. Sedan var det middagsdags och vi begav oss in till Fridays. Jag måste gifta mig med kocken där förresten, för det är så jävla gudomligt god mat och tänk att kunna få det serverat hemma, haha.

Idag så hade en av ungarna jag tar hand om sitt kalas, så jag var där och hjälpte till och proppade i mig massa godsaker haha. Kvällen spenderas hemma, har ju varit sjuk i veckan men envisades med att gå ut i torsdags, och det blev ju inte bättre efter det. Så fyy för ännu en helg hemma.

Vädret idag är inte lika varmt, det suger. Jag var tvungen att ha en tunn kofta för att inte frysa haha ;)

Mamma kommer imorgon också, värt att nämna.


Kommentarer
Postat av: Emma

update, update, update for me, for me! <3 :)

2011-04-29 @ 23:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0