Sunshine, sunshine, sunshine in my heart.

Fråga mig inte var rubriken kommer från, jag har nsppat upp det av något ungarna går och sjunger på - så det skulle inte förvåna mig om det är något kristet. Appråpå kristet, en diskussion ungarna hade påväg till skolan idag;
S; Det är bara april, det borde regna, vi bor ju i London!
J; Vart är världen påväg? Vart är världen påväg?
R; Det kan ju vara så att Gud har satt upp solen idag av en anledning.
J; Vad skulle det vara?
R; Han är kanske glad?

Jag trodde jag skulle dö när jag hörde denna diskussion, ungarna som hade den är 6,7 och 11 haha.
Annars har jag tillbringat dagen med C, följde med henne och tog en spruta. Det var väldigt jobbig när hon satt där och grät, tacka fan för godis annars vet jag inte vad jag skulle lockat med för att hon skulle sluta gråta haha. Idag är det nog förövrigt nästan snäppet bättre väder än igår, dvs typ över 20 grader - UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0