A little bit of heaven.

Gårdagen blev inte alls som det var planerat. Sanna valde att sov längre än planerat så det blir ingen promenad för den lilla kaninen. Middag på Friday's blev det dock allt, och det är lika gott som alltid. Jag skulle kunna leva på enbart mat från Friday's, lätt! Vi skulle ju som sagt gå på musikal också och när vi skulle köpa biljetter var det inställt. Då tänkte vi att vi kunde se någon annan, men allt var tydligen inställt - mycket dumt och skumt! JAG VILLE JU SE LEJONKUNGEN!

Så för att ersätta musikalplanerna valde vi att gå på bio (som vanligt). A little bit of heaven blev det, Johannas val. Jag har aldrig gråtit i en biosalong innan, men nu grät jag för att den var sorglig, lycklig och rolig. En sevärd film, riktigt bra. Jag rekommenderar dock att se den hemma, ifall att det skulle bli lite för mycket tårar haha. Hela bion kom ut halvt snyftandes efter.

                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0