bye bye my little friend.

Idag var det hejdå-middag hos Johanna. Hon flyttar nämligen med familjen hon bor hos till Cambridge, eller nej det gör hon inte - utanför Cambridge är det i en liten håla med 200 personer. I den här lilla hålan finns det inga affärer, INGENTING! "Byhuset" förvandlas en lördag i månaden om till en pub, och den stänger klockan 10 och sista bussen från Cambridge till byn går vid 10. Hon kommer även ta hand om kycklingar/höns - whatever. Ja, det hörs ju hur detta låter. Jag hoppas, hoppas, hoppas att få tillbaka Johanna till London inom en snar framtid. Jag behöver min singelkompis och vapendragare här. (Och det är ju inte mig det är synd om egentligen, men jag tycker allt synd om mig själv ändå för jag kommer sakna henne, trots att hon kommer komma hit under helgerna!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0