Dött..

Dött på bloggfronten, det händer inte ett skit - kan vara därför. Helgen spenderades med shopping och vänner, och det är ju nice iofs. Kommer bli ännu dödare på bloggfronten den här veckan btw, på onsdag morgon åker jag till Cornwall och stannar till söndag kväll. Jag ska bo i ett hus långt ute i ingenstans - ja så långt ute att det inte finns någon som helst täckning på mobilen. Jag kommer med andra ord inte kunna ringa eller ta emot samtal - om jag inte tar mig till en kulle som tydligen var så långt bort att jag inte skulle orka gå, man behöver bil. Jag kommer inte heller ha något internet. Det som skulle vara det braiga med detta är att jag ska få bo i ett strandhus, och det hade ju varit super om det inte hade varit FEBRUARI! Jag hoppas verkligen inte att beskrivningen med mobilen är sann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0