En inte så ångestfylld söndag.

Jag är en usel bloggare, som alla kanske har märkt. Och jag struntar från och med nu i den där listan som skulle varit färdigskriven för typ en månad sen.

Fredagen var en lugn hemma kväll, jag gick och la mig innan ett och det minns jag inte ens när jag gjorde senast på en fredag. Jag vaknade upp halv nio på lördagmorgonen (vilket aldrig händer) men vägrade gå upp fören elva. Kvällen spenderades med mina pinglor Johanna och Sanna, började med lite förfest hos Sanna och vi begav oss sedan ut. Ståd i kön till något ställe som låg vid Carnaby Street, tyckte att det gick för lång tid och bestämde oss för att gå vidare till Penthouse (där det brukar sluta för det mesta). När vi kom fram till Penthouse gick vi förbi hela kön och sa att vi var på listan, han sa att han itne har sådan information så vi får gå tillbaka och prata med dem i dörren, sagt och gjort. Personen vi pratar med i dörren går upp med oss igen och vakten ber om ursäkt. På köpet får vi även VIP band, och att tillägga, vi var inte på någon lista idag - men tack Sanna för att du är så oerhört bra på att prata dig till något, haha! 

Idag ska jag om en stund med Sanna ut till parken för att gå en promenad med henne och hennes älskade, nyinköpta kanin. För att sedan dra in till centrum och äta på Friday's (JAG ÄR KÄR!) och förhoppningsvis se en musikal - och får jag välja så vill jag se Lejonkungen. Kalla mig tönt, men Lejonkungen är ju underbar.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha! Det låter som helt rätt taktik för att komma in på ett ställe som du tydligen brukar ha kul på. Det kanske i skulle prova på fler ställen? Vi är många som längtar efter dig här hemma, men Ida speciellt. Hon saknar dej nog oerhört mycket! Vad roligt det skulle se ut med en liten Malin på kaninpromenad! Haha! Puss

2011-02-06 @ 14:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0