2011-01-24

Kan ju börja med att skriva om helgen. På fredagen bästämde jag och Johanna oss för att Ta oss till Tiger tiger och gå ut, och skulle möta Soph utanför där. Sagt och gjort. När jag står i kön in till Tiger tiger, nästan precis framför vakten upptäcker jag att min ficka är lite tommare än vad den borde vara - ja mitt ID kort låg hemma och inte i min ficka som jag trodde. Mycket arg på mig själv tvingar jag Johanna att åke heeela vägen tillbaka hem och tillbaks. Det var det dock värt, vi stannade hela kvällen till stängning.

Jag har kommit på mig själv med att alltid ha som roligast 20 minuter innan dem stänger, why? Varför är jag alltid kvar och få stå och köa till jackan för att jag hämtar den i sista sekund? Jag tror dem spelar bättre musik i slutet..

På lördagen blev det utgång även då, gick ut och åt middag med tjejerna och sen drog vi vidare till Yates, Zoo bar och slutade sedan på Penthouse där vi stannade för kvällen. Vi dansade även då till stängningsdags och väntade på att Ida skulle sluta jobbet innan vi drig vidare till en klubb som har öppet till 6. Bartendern på det stället var en riktig gossejävel och bjöd på shot, sambuca, tequila och jäger i samma shot - jag trodde jag skulle dö. Jag kom i säng runt 8-halv 9 på morgonen. Så söndagen spenderades mestadels i sängen, eller i Hammersmith.

Idag, har jag varit på en första hjälpen kurs för barn, den är två dagar så jag ska tillbaka dit imorgon också. Jag har varit så otroligt trött hela dagen och nickat till flera gånger när det har pratats på. Jag hade glömt hur det var att sitta och lyssna på någon för så länge - som tur är är han som undervisar ganska rolig iaf.

Nu, är det dags att laga mat - hon jag bor hos kom upp och knackade på mitt rum och hotade att ringa mamma för jag äter för sällan - jag fattar inte vad hon pratar om, jag tycker ju jag äter hela tiden. Så, MAMMA JAG ÄTER MASSA MAT, donken igår och burger king idag haha!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra där, Louise! Jag tror nog mer på Louise än jag gör på dej. Glöm inte att äta, Malin! Du har väl massa mat i frysen som är lätt att laga i ordning. Så det borde inte vara av lathet i alla fall. Så ära måste du, och inte bara på såna där hamburgerställen utan ordentlig mat hemma också! Puss

2011-01-25 @ 09:01:48
Postat av: ida

HAHAHAH

ledsen att säga detta malin men.. lousie har nog troligtvis rätt om jag känner dig. :D

2011-01-25 @ 14:23:23
URL: http://farbeyondthevalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0